please help with some questions! it is URGENT! (we have one day now and we don't want to come to customer again for this issue)
My colleague went for machine start-up (S7 and LOGO). Job is done but customer ask additionally to make some job which is not in our competence (Allen Bradley)
1. Remove message from HMI screen (picture below)
2. Make backup of PLC.
What does message mean? It is so serious message? What this message can say more? Problem with PLS or battery?
How to disable this message?
How to make PLS back up? To make upload? How to find IP address for connection if it is not written in documentation?
We have installed at notebook RSLogix 5000 v15.01. Maybe we need to instal another version?
Thanks in advance!!!
Уважаемые коллеги,
прошу вашей помощи по нижеследующим вопросам. Очень срочно! (у нас есть один день и мы не хотим снова к нему лететь для решения этого вопроса)
Ситуация такая:
Мой коллега уехал на запуск машины (S7 и LOGO) Работу сделал, но заказчик настоятельно просит решить следующие вопросы которые не в нашей компетенции:
1. Удалить сообщение с экрана (фото внизу)
2. Сделать бекап контроллера
Что может означать сообщение на экране, кроме того, что написано "Загруженны данные, проверьте установки/параметры процесса"? Может контроллер сбоит, батарейка села?
Как стереть сообщение и заблокировать его дальнейшее появление? Есть варианты?
Как сделать бэкап PLC? Сделать Upload? Как найти IP адрес для подключения если в документации он не указан?
У коллеги на ноуте установлен RSLogix 5000 v 15.01. Может другая версия нужна?
Большое спасибо!!!
